Fa uns dies ja vaig compartir un post amb consells per aconseguir clients a Twitter. Doncs ara faig el mateix amb el Pinterest. Com en aquell post, la idea original del contingut és de Nesha Woolery, una professional que ajuda a dissenyadors gràfics i de webs a construir un negoci més sostenible i profitós. Així es defineix ella.

Si els teus possibles clients són dones, aquesta és la teva xarxa social.

Com guanyar clients a Pinterestpinterest-3

1.      Segueix taulers i pineja els gràfics del teu bloc. Assegura’t que els pins linquen cap al bloc que mostra quins són els teus serveis.

2.      Augmenta de seguidors a Pinterest. Òbviament, com més gran sigui el nombre de seguidors més potencial que alguns d’ells es converteixin en clients.

3.      Digues clarament a la descripció del perfil de Pinterest qui ets i què fas. No oblidis el link cap a la teva pàgina web on hi expliques els serveis.

4.      Crea marca amb els teus pins a Pinterest, fes que destaquin, sobretot si et dediques al disseny. El disseny del pin serà el que pot impulsar que un possible client navegui pel teu web.

5.      Promociona els teus pins. De moment, només es possible a la versió de Pinterest als Estats Units. Esperem que arribi aviat a casa nostra.

PINTEREST:

  • Si els teus possibles clients són dones, aquesta és la teva xarxa social.
  • També és una via molt bona pel comerç electrònic.
  • La clau? Una bona imatge.

 

5 consejos para Pinterest

Hace unos días ya compartí un post con consejos para conseguir más clientes en Twitter. Pues ahora hago lo mismo con Pinterest. Como en aquel post, la idea original del contenido es de Nesha Woolery, una profesional que ayuda a diseñadores gráficos y de webs a construir un negocio más sostenible y provechoso. Así se define ella.

Si tus posibles clientes son mujeres, ésta es tu red social.

Cómo ganar clientes en Pinterestpinterest-3

1.      Sigue tableros y pinea los gráficos del tu blog. Asegúrate que los pins linquen hacia el blog que muestra cuáles son tus servicios.

2.      Aumenta de seguidores en Pinterest. Obviamente, cuánto mayor sea el número de seguidores más potencial que alguno de ellos se convierta en cliente.

3.      Di claramente en la descripción del perfil de Pinterest quién eres y qué haces. No olvides el link hacia tu página web, donde expliques tus servicios.  

4.      Crea marca con tus pins en Pinterest, haz que destaquen, sobre todo si te dedicas al diseño. El diseño del pin será el que puede impulsar que un posible cliente navegue por tu web.

5.      Promociona tus pins. De momento, solo es posible en la versión de Pinterest en Estados Unidos. Esperemos que pronto llegue aquí.  

PINTEREST:

  • Si tus posibles clientes son mujeres, ésta es tu red social.
  • También es una vía muy buena para el comercio electrónico.
  •  ¿El secreto? Una buena imagen.