Blocs corporatius

Atenció al client

Blocs, informació i proximitat.

Comparteix amb els clients les novetats, notícies, projectes,

curiositats del sector,… amb una mínima inversió.

  • Redacció de continguts del bloc.
  • Gestió dels comentaris.

Resultats: branding, fidelitza clients, millora la imatge corporativa,

promoció, fomenta la comunicació amb el teu client,…

 

Un bloc, per a què?

 

Ja fa temps que tenir un bloc val molt la pena. Però… per què a una micro, petita o mitjana empresa li cal tenir un bloc?

La raó més senzilla és que el bloc ajuda a posicionar millor el teu web als buscadors -tipus Google o sigui, que millor si el tenim integrat al web. Com que el bloc està pensat per actualitzar-lo fins a diàriament, aquesta activitat ajudarà a que Google posicioni millor el web.

Quina és la missió d’un bloc? Per a què serveix?blog-970722_1920

  • T’ajuda a donar a conèixer nous productes i/o projectes –en un post hi cap més informació que en un anunci.
  • Generes feedback amb el consumidor –sempre que acceptis comentaris.
  • Crear imatge de marca –si posteges prou sovint.
  • Pot arribar a convertir la marca en un líder d’opinió del sector –els lectors són fidels als blocs que els agraden.

El secret estarà en crear continguts atractius i publicar sovint. Així Google –o qualsevol buscador- posicionarà millor el bloc –i el web.

Més posts al Bloc Montse Palau.