Si ets un fan de les xarxes socials hauràs comprovat –potser fins i tot als teus propis comptes- que a vegades posar hashtags –etiquetes, en català - és un tot un festival. Però, realment quina és la seva funció?
[ctt template=”5″ link=”3opgN” via=”yes” nofollow=”yes”]Com usar els hashtags: posar-los al final i sense abusar-ne @mpalauareste[/ctt]
Hashtag: què és?
És una paraula que s’inicia amb el sÃmbol # i que té la funció de destacar paraules claus en les xarxes socials per tal que els usuaris identifiquin o s’assabentin en un cop d’ull de tema es parla.
Es poden usar a Facebook, Twitter, Instagram, Google +,… Però qui va iniciar-ho és Twitter, on funciona més; i també a Instagram. A Facebook sembla que no ha quatllat tant, però usen.
Hashtag: per què posar-lo?
- La seva funció principal és la de fer destacar el missatge: post, tuit, foto,…
Per exemple: si ets un aficionat a la jardineria, et pot ser molt útil trobar tota la informació sobre el tema buscant per aquesta paraula clau ‘jardineria’. T’apareixerà tota aquella informació  que s’hagi etiquetat amb aquest hashtag.
- Com que destaca, fa que el compte d’empresa també pugui ser descobert més fà cilment.
Hashtag: com usar-lo?
No és que hi hagi cap norma per usar-los, però és millor i tindràs millors resultats si:
- Els agrupes al final. Però tot són gustos.
- Poses hashtags també a les fotos.
- Utilitzes hashtags que siguin trending o siguin molt usats al teu sector; seràs més visible i guanyaràs seguidors.
- Aixà que, primer, abans de posar el/s hashtag/s: busca quins s’empren més.
- Si vols que un hashtag tingui èxit, associa’l a una campanya, concurs,… Sempre tindrà més repercussió.
CONSELL FINAL: No et passis amb la quantitat de hashtags, no siguis cansino. 😉 En un altre post t’explicaré què NO fer amb els hashtags.
Hashtags: ¿cómo usar-los?
Si eres un fan de las redes sociales habrás comprobado –quizás incluso en tus propias cuentas- que a veces poner  hashtags –etiquetas en español- es un todo un festival. Pero, realmente ¿cuál es su función?
[ctt template=”5″ link=”yscaD” via=”yes” nofollow=”yes”]Cómo usar los hashtag: ponerlos al final y sin abusar de ellos. @mpalauareste[/ctt]
Hashtag: ¿qué es?
Es una palabra que se inicia con el sÃmbolo # y que tiene la función de destacar palabras clave en las redes sociales con el objetivo que los usuarios identifiquen o se enteren en un vistazo sobre qué tema se habla.
Se pueden usar en Facebook, Twitter, Instagram, Google +,… Pero quién lo inició fue Twitter, donde funciona más; y también en Instagram. En Facebook parece que no ha cuajado tanto, pero se usan. Â
Hashtag: ¿por qué ponerlo?
Su función principal es la de destacar el mensaje: post, tuit, foto,…
Por ejemplo: si eres un aficionado a la jardinerÃa, te puede ser muy útil encontrar toda la información sobre el tema buscando por esta palabra clave ‘jardinerÃa’. Te aparecerá toda aquella información  que se haya etiquetado con este hashtag. Â
- Como destaca, deriva en que la cuenta de tu empresa pueda ser descubierta más fácilmente.
Hashtag: ¿cómo usarlo?
No es que haya un manual para usarlos, pero es mejor y tendrás mejores resultados si:
- Los agrupas al final. Aunque va a gustos.
- Pones hashtags también en las fotos.
- Utilizas hashtags que sean trending o se usen mucho en tu sector; serás más visible y ganarás seguidores.
- Asà que, primero, antes de poner el/s hashtag/s: busca cuáles se usan más.
- Si quieres que un hashtag tenga éxito, asócialo a una campaña, concurso,… Siempre tendrá más repercusión.
CONSEJO FINAL: No et pases con la cantidad de hashtags, no seas cansino. 😉 En otro post te explicaré qué NO hacer con los hashtags.
[…] la setmana passada et parlava de com usar les etiquetes – hashtags- (Hashtags: com usar-los?). Avui et faig cinc cèntims de com no usar-los. Tant o més […]