Si la setmana passada et parlava de com usar les etiquetes – hashtags- (Hashtags: com usar-los?). Avui et faig cinc cèntims de com no usar-los. Tant o més important.

[ctt template=”5″ link=”wU6rZ” via=”yes” ]El hashtag no és el contingut. Dóna valor al contingut @mpalauareste[/ctt]

5 consells bàsics per usar un Hashtag

  1. Les etiquetes no són el contingut. Donen valor al contingut.
    1. L’important és el missatge. No el #hashtag.
  2. No col·loquis un hashtag a cada paraula de la frase i no facis hashtags llargs.
    1. És a dir, no sigui cansino. Ni et facis el llest. 😉no-hashtag
  3. No usis l’etiqueta de moda sense sentit o coherència amb el missatge.
    1. No piulis sobre la SuperBowl si el missatge no té res a veure amb aquest esdeveniment.
  4. Sigues original: no usis etiquetes que ja usin altres campanyes.
    1. Si algú ja usa un hashtag, no el facis servir. Fracàs quasi segur.
  5. Vigila amb els hashtags incorrectes: revisa abans de postejar o piular.
    1. Per exemple, per comentar un programa de TV: fixa’t bé que el hashtag que usis sigui el que ha decidit el programa. (Sembla lògic, però…)

 

Hashtags: cómo NO usarlos

Si la semana pasada te hablaba de cómo usar las etiquetas –hashtags- (Hashtags: ¿cómo usarlos?). Hoy te daré consejos de cómo no usarlos. De igual o mayor importancia.

5 consejos básicos para usar un Hashtag

  1. Los hashtags no son el contenido. Dan valor al contenido.
    1. Lo importante es el mensaje. No el hashtag.
  2. No coloques un hashtag en cada palabra de la frase y no escribas etiquetas largas.

    1. Es decir, no seas cansino. Ni te pases de listillo. 😉
  3. No uses el hashtag de moda sin sentido o coherencia con el mensaje.
    1. No tuitees sobre la SuperBowl si el mensaje no tiene nada que ver con este evento.
  4. Sé original: no uses etiquetas de otras campañas.
    1. Si alguien ya usa un hashtag, no lo uses. Fracaso casi seguro.
  5. Vigila con los hashtags incorrectos: revisa antes de postear o tuitear.
    1. Por ejemplo, para comentar un programa de TV: fíjate bien que el hashtag que uses sea el que ha decidido el programa. (Parece lógico, pero…)

[ctt template=”5″ link=”lHPT3″ via=”yes” ]El hashtag no es el contenido. Da valor al contenido. @mpalauareste[/ctt]