Si la setmana passada et parlava de com usar les etiquetes – hashtags- (Hashtags: com usar-los?). Avui et faig cinc cèntims de com no usar-los. Tant o més important.
[ctt template=”5″ link=”wU6rZ” via=”yes” ]El hashtag no és el contingut. Dóna valor al contingut @mpalauareste[/ctt]
5 consells bà sics per usar un Hashtag
- Les etiquetes no són el contingut. Donen valor al contingut.
- L’important és el missatge. No el #hashtag.
- No col·loquis un hashtag a cada paraula de la frase i no facis hashtags llargs.
- No usis l’etiqueta de moda sense sentit o coherència amb el missatge.
- No piulis sobre la SuperBowl si el missatge no té res a veure amb aquest esdeveniment.
- Sigues original: no usis etiquetes que ja usin altres campanyes.
- Si algú ja usa un hashtag, no el facis servir. Fracàs quasi segur.
- Vigila amb els hashtags incorrectes: revisa abans de postejar o piular.
- Per exemple, per comentar un programa de TV: fixa’t bé que el hashtag que usis sigui el que ha decidit el programa. (Sembla lògic, però…)
Hashtags: cómo NO usarlos
Si la semana pasada te hablaba de cómo usar las etiquetas –hashtags- (Hashtags: ¿cómo usarlos?). Hoy te daré consejos de cómo no usarlos. De igual o mayor importancia.
5 consejos básicos para usar un Hashtag
- Los hashtags no son el contenido. Dan valor al contenido.
- Lo importante es el mensaje. No el hashtag.
- No coloques un hashtag en cada palabra de la frase y no escribas etiquetas largas.
- Es decir, no seas cansino. Ni te pases de listillo. 😉
- No uses el hashtag de moda sin sentido o coherencia con el mensaje.
- No tuitees sobre la SuperBowl si el mensaje no tiene nada que ver con este evento.
- Sé original: no uses etiquetas de otras campañas.
- Si alguien ya usa un hashtag, no lo uses. Fracaso casi seguro.
- Vigila con los hashtags incorrectos: revisa antes de postear o tuitear.
- Por ejemplo, para comentar un programa de TV: fÃjate bien que el hashtag que uses sea el que ha decidido el programa. (Parece lógico, pero…)
[ctt template=”5″ link=”lHPT3″ via=”yes” ]El hashtag no es el contenido. Da valor al contenido. @mpalauareste[/ctt]