Màrqueting de continguts

El contingut és el rei

Màrqueting de Continguts

Què és? Doncs res més que atraure els clients i possibles clients mitjançant la paraula, la narració, els continguts de tots els mitjans de difusió digitals: web, bloc, xarxes socials,… – i no digitals. Es basa en generar i seleccionar de manera assídua bons continguts.

Per què bons continguts? Si comparteixes bona informació amb els teus clients o possibles clients –consells, informació útil,…- ells t’acabaran compensant. Com? Comprant el teu producte o servei. És a dir, el màrqueting de continguts atrau i això provoca una acció positiva per part del consumidor/client.

Qui pot fer màrqueting de continguts? Si del que es tracta és de redactar bons continguts, és evident que un dels perfils més adients és el del periodista. Sap trobar en un tres i no res el Què, Qui, Quan, Per què i On. Però també cal saber de: objectius, públics, estratègia, accions, seguiment i resultats.

On aplicar el màrqueting de continguts? Avui en dia, qualsevol mitjà digital és un bon instrument:

  • Web.
  • Bloc: amb posts breus, directes i amb ganxo.
  • Twitter: tuits atractius.
  • Facebook: posts visuals.
  • Google+
  • Pinterest.
  • Instagram.
  • Material promocional: catàlegs, fulletons,…
  • Infografies.

Pots adequar un mateix contingut a cada mitjà o bé, només compartir-lo on el teu públic objectiu sigui més receptiu.

Què aporta el Màrqueting de Continguts?

Si es fan bons continguts, podràs:

  • Diferenciar-te de la teva competència.
  • Augmentar les visites al teu bloc, web, xarxes socials…
  • Convertir-te en líder d’opinió i, per tant, millorar la credibilitat.
  • Crear engagement.

El bon contingut és el Rei.

10 CONSELLS PER TWITTER: tuits amb més ganxo

Febrer 21st, 2019|Comentaris tancats a 10 CONSELLS PER TWITTER: tuits amb més ganxo

Has comptat quants tuits al dia veus? Veure, sense aturar-t’hi. Milers, segur. I t’has parat a pensar perquè en uns t’atures a llegir-lo –o veure el contingut- i en altres no? Què desperta el teu […]

Kit supervivència als canvis de Facebook

Febrer 28th, 2018|Comentaris tancats a Kit supervivència als canvis de Facebook

  Versión español

Ja us comentava en un post anterior (Facebook: canvis en l’algoritme) que al mes de gener Mark Zuckenberg va explicar que Facebook canviaria d’algoritme. Els canvis comporten que es vegi menys contingut públic […]

Facebook: Canvis d’algoritme

Gener 29th, 2018|Comentaris tancats a Facebook: Canvis d’algoritme

  Versión español

A mitjans de gener l’amo i senyor de Facebook, en Mark Zuckenberg, va postejar al seu compte que a partir de 2018 les prioritats en el que veus a l’Inici de Facebook canviarien. […]