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En màrqueting digital, el contingut -ja sigui a les xarxes socials o els blocs- proporciona una personalitat a cada marca. Quan el o la responsable de contingut fa temps que escriu sobre un mateix sector, potser que es bloquegi a l’hora de trobar nous temes atractius.

Vaja, que pateixi una manca d’idees. I llavors, què fas? Existeixen, com a mínim 3 vies:

  1. Ho deixes; fas córrer el currículum i et dediques a un altre sector.
  2. Treus suc d’una temàtica exitosa
  3. O reinventes el tema.

Màrqueting Digital: Contingut propi

Repetir o reescriure temàtiques són situacions habituals d’un gestor de continguts dins una empresa en el camp del màrqueting digital. Un dia et bloqueges perquè no trobes nous temes per al bloc -per exemple- i et trobes repetint temàtica i fins i tot reescrivint sobre textos antics.

Tranquil-Traquil·la, no passa res. Repetir o reescriure no és dolent. Ans al contrari. Per exemple, a Twitter, tuitejar un mateix link amb diferents titulars et dóna més clics. Ho diu un gurú de l’art del social media, en Guy Kawasaki. I el millor és que funciona. Així que prova-ho.

Rebem molta informació, així que és possible que el lector assidu no recordi que ja havies parlat del tema en aquell to, estructura o contingut.

[tweetshare tweet=”Tuitejar un mateix link amb diferents titulars dóna més clics. Ho diu el gurú Guy Kawasaki.” username=”montse_palau_”]

Si un tema funciona, repeteix

Tots els sectors compten amb temes recurrents; temes que saps que si se’n parla de tant en tant aconsegueixes adeptes segur. Doncs… per què no parlar-ne de nou?

Com repetir tema i semblar que és nou de trinca:

  • Actualitzant el contingut.
  • Canviant el titular -dona-li una volta o destaca algun aspecte diferent.
  • Amplia la informació.

Màrqueting Digital: content curator

A part del contingut propi, també es valora moltíssim la compartició d’informació qualitativament molt valuosa, encara que no en siguis la font original.content curator, màrqueting digital

T’imagines que cada dia algú et resumís en un post o diversos tuits el que per a tu és més important? Per la teva feina o el teu dia a dia, tant se val.

Doncs el content curator, tracta d’això: algú es dedica a seleccionar la millor i més recent informació per millorar els continguts i recopilar bons recursos en un tema específic. Doncs, practica el content curator: sigues valuós o valuosa per al teu client, proveïdor, empleat,…

La base del content curator és:

  • Seleccionar els millors i més adients continguts.
  • Agrupar-los per temàtica.
  • Organitzar-los.
  • I … compartir-los. Cita sempre l’autor original.

Més info: Content curator, què és?

 

Marketing Digital: Contenido propio o content curator?

En marketing digital, el contenido -ya sea en redes sociales o blogs- proporciona una personalidad en cada marca. Cuando el o la responsable de contenido hace tiempo que escribe sobre un mismo sector, puede ser que se bloquee a la hora de encontrar nuevos temas atractivos .

Vamos, que sufra un vacío de ideas. Y entonces, ¿qué haces? Existen, como mínimo 3 vías:

  1. Lo dejas; haces correr el currículum y te dedicas a otro sector.
  2. Sacas partido de una temática exitosa
  3. O reinventas el tema.

Marketing Digital: Contenido propio

Repetir o reescribir temáticas son situaciones habituales de un gestor de contenidos dentro de una empresa en el campo del marketing digital. Un dia te bloqueas por qué no encuentras nuevos temas para el blog  -por ejemplo- y te ves repitiendo temática e incluso reescribiendo sobre textos antiguos.

Tranquilo-Traquila, no pasa nada. Repetir o reescribir no es malo. Al contrario. Por ejemplo, en Twitter, tuitear un mismo link con diferentes titulares te da más clics. Lo dice un gurú del arte del social mediaGuy Kawasaki. Y lo mejor es que funciona. Así que pruébalo.

Recibimos mucha información, así que es posible que el lector asiduo no recuerde que ya habías hablado del tema. Así que puedes cambiar el tono, la estructura o parte del contenido.

Si un tema funciona, repite

Todos los sectores cuentan con temas recurrentes; temas que sabes que si se abordan de vez en cuando consigues adeptos seguro. Pues… ¿por qué no tratarlos de nuevo?

Cómo repetir tema y que parezca nuevo:

  • Actualizando el contenido.
  • Cambiando el titular -dale una vuelta o destaca algún aspecto diferente: consejo muy útil para redes sociales (Twitter, Facebook)
  • Ampliando la información.

Marketing Digital: content curator

A parte del contenido propio, también se valora muchísimo la compartición de información cualitativamente muy valiosa, aunque no seas la fuente original.content curator, màrqueting digital

Te imagines que cada día alguien te resumiera en un post o diferentes tuits lo que para ti es más importante? Para tu trabajo o el día a día, da igual.

Pues el content curator, trata de eso: alguien se dedica a seleccionar la mejor y más reciente información para mejorar los contenidos y recopilar buenos recursos en un tema específico. Pues, practica el content curator: sé valioso o valiosa para tu cliente, proveedor, empleado,…

La base del content curator es:

  • Seleccionar los mejores y más adecuados contenidos.
  • Agruparlos por temática.
  • Organizarlos.
  • Y … compartirlos. Cita siempre el autor original.

Más info: Content curator, ¿qué és?