COMUNIQUES? EXISTEIXES

COMUNICACIÓ: Què dir, com dir-ho i on dir-ho. Gestiona la informació i aprèn a comunicar.

Tens un bon producte? Un projecte empresarial novedós? Vols que els mitjans difonguin la teva idea? Vols fer soroll a la xarxa? Doncs necessites una experta en comunicació empresarial que t’ajudi a posar la teva iniciativa -sigui quina sigui- al mapa dels mitjans de comunicació i la xarxa.

OBJECTIUS +ESTRATÈGIA + ACCIONS = COMUNICACIÓ EFECTIVA

Serveis de comunicació:

Gabinet de premsa: Notorietat als mitjans de comunicació. Què dir, com dir-ho i a qui dir-ho? Creem Newsmaking.

Comunicació: Gestió de la comunicació externa i interna dins l’empresa. Elaboració del pla de comunicació.

Xarxes Socials: Comunicació a les xarxes. Fans i seguidors més informats. Utilitza les xarxes per que els teus clients et coneguin. Interactua amb ells i aprofita aquesta informació per conèixe’ls millor.

Continguts web: Posicionament SEO per destacar a Google. Escriptura dels continguts del web – amb les paraules clau i altres eines- per que la teva pàgina web destaqui al buscador Google, el pioner.

Blocs corporatius: Atenció al client. Crea un bloc per explicar les teves novetats, projectes,… Sigues un líder d’opinió i fidelitzaràs el teu client.

10 CONSELLS PER TWITTER: tuits amb més ganxo

Febrer 21st, 2019|Comentaris tancats a 10 CONSELLS PER TWITTER: tuits amb més ganxo

Has comptat quants tuits al […]

Kit supervivència als canvis de Facebook

Febrer 28th, 2018|Comentaris tancats a Kit supervivència als canvis de Facebook

  Versión español

Ja us comentava […]

COMUNICACIÓ, què és?

  • Acció de comunicar; l’efecte.
  • Acció de comunicar-se dues o més persones o coses entre elles, l’una amb l’altra.
  • Transmissió d’informació d’un punt a un altre mitjançant el telèfon, la ràdio, etc.

COMUNICACIÓ EMPRESARIAL O CORPORATIVA, què és?

És aquella que a través de diferents elements de l’empresa o institució – interns i externs- transmeten la identitat, la imatge, i la personalitat d’una entitat o companyia per aconseguir una bona reputació entre la societat.

La publicitat, el màrqueting, les relacions públiques, la imatge de marca, les xarxes socials, el web, … són alguns elements que conformen la Comunicació Empresarial o Corporativa d’una marca.