Avui comparteixo una informació sobre com aconseguir clients a Twitter que m’ha semblat molt interessant. La idea original del contingut és de Nesha Woolery, una professional que ajuda a dissenyadors gràfics i de webs a construir un negoci més sostenible i profitós. Així es defineix ella.

Com guanyar clients a Twitter

Els seus 7 consells per convertir els teus seguidors en clients són:consells-clients-twitter

  1. Busca clients potencials a Twitter i segueix-los.
  2. Cada setmana contacta amb 3 d’aquests clients potencials i estableix-hi una relació: cita’l en un tuit, retuiteja,…
  3. Contacta cada setmana amb 3 competidors teus. I els dius què admires d’ells i comença així una relació d’amistat tuitera.
  4. Interactua: Quan ja tinguis connexions reals amb ells, escriu-los un email i els demanes si volen fer un Skype amb tu –o el clàssic cafè- i els expliques el teu projecte o servei.
  5. Uneix-te als xats de Twitter per conèixer gent i mostrar-los el que saps o saps fer. Els xats no només són per aprendre dels altres, sinó per conèixer gent amb habilitats noves.
  6. Conserva els clients: Fes servir el Twitter només per aconseguir clients, sinó també per conservar-los. Quan acabis una feina per un client, tuiteja o retuiteja sobre ell de tant en tant. Que se’n recordin de tu.
  7. Agraeix: No ignoris la gent que comparteix la teva feina o et pregunta. Twitter va d’interactuar. Mostra’ls que valores el seu retuit, menció,… Així comença una relació professional.

I ja només queda posar-los a la pràctica. I veure’n els resultats.

Twitter: de seguidores a clientes

Hoy comparto una información sobre cómo conseguir clientes en Twitter que me ha parecido muy interesante. La idea original del contenido es de Nesha Woolery, una profesional que ayuda a diseñadores gráficos y de webs a construir un negocio más sostenible y provechoso. Así se define ella.

Cómo ganar clientes en Twitterconsells- clients-twitter

Sus 7 consejos para convertir tus seguidores en clientes son:

  1. Busca clientes potenciales en Twitter y síguelos.
  2. Cada semana contacta con 3 de estos clientes potenciales y establece con ellos una relación: cítalos en un tuit, retuitea,… 
  3. Contacta cada semana con 3 competidores tuyos. Y les dice qué admiras de ellos y empieza así una amistad tuitera.
  4. Interactúa: Cuando ya tengas conexiones reales con ellos, escríbeles un email y les pides si quieren hacer un Skype contigo -o el clásico café- y le explicas tu proyecto o servicio.
  5. Únete a los chats de Twitter para conocer y mostrarles qué sabes o qué sabes hacer. Los chats no solo están para aprender de los demás, sino para conocer gente con habilidades nuevas. 
  6. Conserva los clientes: No uses únicamente Twitter para conseguir clientes, sino también para conservarlos. Cuando acabes un trabajo para un cliente, de vez en cuando tuitea o retuitea sobre él. Que se acuerde de ti.
  7. Agradece: No ignores la gente que comparte tu trabajo o te pregunta. Twitter va de interactuar. Muéstrales que valoras su retuit, mención,… Así empieza una relación professional.

Y ya solo queda poner-lo en práctica. Y ver los resultados.